sam marley..

sam marley..

Wednesday 7 September 2011

Susah nak jaga hati orang !

saya mintak maaf !saya tak boleh jaga hati semua orang dalam satu masa..:( saya just manusia biasa..tolonglah faham..jangan terlalu mengharap sangat..saya tak menolak,tapi sya memang tak tau lagi nak buat apa..semua hati saya yang mesti jaga...tapi hati saya sape yang ambik kisah?ade yang ambik peduli..sakit la macamni...sayer pun nak happy jugak macam orang lain..sayer pun nak jugak merasa apa yang orang cakap happiness...tapi sayer susah sangat nak rasa semua tu...asyik2 nak jage hti orng ni,org tu...semua wat kpala sayer sakit...sayer pun manusia biasa..tolongla!!jangan push sayer tuk jadi orang yang tak kisah pasal orang lain..sayer taknak mcamtu..sayer sayang kawan2 sayer,family sayer,semua sayer sayang...jangan paksa sayer tuk berubah...

No comments:

Post a Comment