sam marley..

sam marley..

Thursday 8 September 2011

kenangan..

hohoho..i am back..cheewwaahhh!kali ni aku nak cakap pasal kenangan pulak...kalau cakap pasal kenangan ni,semua orang ada kenangan masing2...ada kenangan manis,ada kenangan pahit....kalau aku,kenangan manis ngan kenangan pahit tu sama je banyaknye...kenangan manis yang mula2 sekali aku ingat,time aku kecik2 dulu...aku nak sangat kat 1 mainan ni tau..mainan tu ada kat pasar malam,time tu aku ngan mak aku la,biasa la budak2 kan,mesti pantang jumpa mainan...hahaha..time tu nak balik dah,kebetulan pulak mak aku bawak aku lalu kat tempat orang jual mainan..aku nampak 1 mainan kereta ni tau...aku ajak la mak aku tengok2...mak aku suruh bela mainan kecik je..tapi mainan yang aku beli tu besar...mahal..tapi aku nak jugak..hahah...mak aku mula2 xnak belikan......tapi yang kelakarnye,aku menangis sampai terguling guling kat tepi kedai tu..hahahaha...mak aku pun tak sampai hati..dia belikan la jugak..hihi...tapi mainan tu sekejap je lau ngan aku..dalam seminggu lepastu,dah..hahaha...tapi kalau pasal mainan,dari umur aku 5 tahun sampai umur aku 9 tahun..dalam 3 bakul besar tempat letak pakaian tu la banyaknye mainan aku...hahaha...lagi 1 kenangan aku tak boleh lupakan,time aku jadi wakil tempat aku nak main badminton..dengan susah payah,aku menang jugak..hihi..tapi naik ke peringkat negeri,dapat no 3 je..hahaha...sampai sini jela...aku pun xde idea lagi..malas nak tulis banyak2..hihi...k guyz!full of love from me...daa....

No comments:

Post a Comment