sam marley..

sam marley..

Saturday 10 September 2011

hari untuk bertenang..

harini aku rasa hari untuk aku untuk bertenang dan tidur sepus hati aku..hihi...tadi baru lepas berjimba2 jimba ngan kawan2 aku...penat sangat...tapi happy sangat...hihihi...tapi besok dah nak balik rumah...bosan la..kat rumah tu dah la ada pencuri..aku taknak lau duduk rumah..nak tinggal kat luar la lepasni...nak cari rumah murah2..tapi transport nak g campus pulak tak tahu nak cari kat mana...hurm...nak freedom,independent...semua tu aku nak...tapi susah sangat aku nak dapat...cubalah tiap hari aku ni boleh happy macam sekarang ni..hilang semua masalah,tension aku...aku xnak hilang semua ni...kalau aku boleh,aku taknak sangat balik...memang taknak..semua kat rumah tu lagi tambah menyakitkan kepala aku je...bagila aku masa nak free...ni tak,tiap2 kali balik,ada je yang mesti aku buat..susah la macamtu..tetiba lak teringat kat mumy aku..rindu pulak nak balik sabah..tapi takpe,hujung tahun nak balik dah..hihi...rindu sangat...hurm..full of love guys...daa...

No comments:

Post a Comment