sam marley..

sam marley..

Wednesday 7 September 2011

bosan...

hadoi !!!!!!!!!!!!!bosan gila la...tiap2 hari duduk rumah je......tapi nak jaln2 malas pulak..ape la aku nak buat kat rumah ni...susah jugak hidup bujang ni kan...hahaha..tapi takpe...semua tu mengajar aku erti kesabaran...dorang kawan2 aku pulak keluar jaln2...aku duduk tercongok je..hahah....pitis dahla kureng...bila la nak jadi kaya...kalau aku kaya nanti,benda 1st aku beli,toyota camry..hahaha,lepastu banglo 3 tingkat,lepastu superbike...wahhh...tak sabar rasa...hehehehe...aish !berangan je kerja aku ni...hahha....tapi takpe,untuk kemajuan...menghilangkan bosan dalam diri aku ni,..hihi...adoyai,lepasni apa lagi nak buat erk?ha!sambung lagi cerita kalau aku kaya tadi..haha..kereta aku no 2,lamborghini..hih...motor no 2,ex5 je derr..hahahatak payah mahal2 sangat..save budget la katakan..nanti kalau dah kawin boleh bawak anak jalan2..hahah..kalau superbike nak bawa anak jalan2,susah,..terbang anak aku nanti..haha..cukup2lah aku melalut ni...hahaa........peace yaw ! !

No comments:

Post a Comment