sam marley..

sam marley..

Tuesday 6 September 2011

plague of love ..

hurm,apa boleh buat..jodoh pertemuan ditangan tuhan...aku just manusia biasa...sedih tu memang ada dalam diri aku..tapi aku sabar and try tuk bertahan...aku taknak orang cakap aku lemah...aku try nak jadi kuat...aku berjaya..tapi dalam semua tu,orang tak tau hati aku sakit sangat...tapi biarlah aku je yang tau...ramai kawan2 cakap,bunga bukan sekuntum,..tapi korang tak tau bunga tu jenis yang macamana...aku je yang tau sebab aku yang kenal hati budi dye...apepun,aku bersyukur sangat2 sebab pernah kenal orang macam dia..aku bersyukur sangat...biarpu semua tu just sekejap je,tapi dalam masa tu,aku betul2 happy...aku betul2 bahagia...thanks untuk segalanya awak..for the first time,sya dapat kenal pompuan macam awak,pompuan yang buat saya happy,buat saya bahagia,..thanks sangat2...saya bahagia ngan awak...tapi jodoh kita sampai sini je awak...ramai orang cakap kat saya,"eleh,banyak lagi pompuan",tapi dorang tak tau...susah nak cari pompuan macam awak,yang jaga saya,sayang saya sepenuh hati awak..awak selalu ada dengan saya..tak pernah tinggalkan saya sorang2...thanks sangat2 ! !n korang,jangan judge something yang korang tak kenal n tak tahu orang tu macamana...memang kita senang nak dapat orang yang nak kat kita,tapi tanya dalam diri kita,betul ke dia sayang kita dengan apa yang dia ada?betul ke dia sayang kita sepenuh hati dia?kita tak tahu semua tu...lastly,hargailah orang yang sayang kita..bak kata orang,disayangi lebih baik daripada menyayangi...buat awak,sampai bila2 pun sya akan ingat awak dalam hati saaya..saya janji xkan lupakan awak...insyaallah kalau kita ada jodoh,takkan kemana awak...saya sayang awak sampai bila2,tu janji saya...:)

2 comments:

  1. hmm sakit kan ? tapi ape yg kita leh buat cuma sabar.. sabar n sabar . kau kuat n kau mesti boleh . :)

    ReplyDelete