sam marley..

sam marley..

Monday 24 December 2012

huh!sakit hati

ok fine !lets end this now !tu lah yang aku cakap dekat dia.now i am really super duper hate her.sakit hati aku.aku ingat aku dah kenal dia,faham dia.tapi aku silap lah.aku langsung tak kenal dia.aku silap sebab terima dia balik dulu.sepatutnya aku dah buang dia lama dah dari hidup aku.aku menyesal sangat sangat.kenapa lah aku boleh terima dia balik.padahal dah terang terang dia dah sakitkan hati aku dulu kan.sia sia hubungan ni.dah dekat 1 tahun dah.tinggal 1 minggu je lagi.for u,please stop all the false u said to me ok.i tau i bukan sempurna.i tau i bukan baik.tapi i pun human being jugak.please.jangan buat i jadi orang yang takde perasaan.huh
time macamnilah aku teringat wanie.dia je yang faham isi hati aku,perasaan aku.ahu harap sangat dia ada ngan aku sekarang ni.aku rindu kat dia.rindu semua pasal dia.dia selalu sokong aku.faham keadaan aku,cara aku.semua dia faham.aku rindu sangat kat dia.huhu.

No comments:

Post a Comment