sam marley..

sam marley..

Sunday 23 December 2012

apakah ?

morning morning. . selamat pagi semua. .hurm..boring lagi.tapi nasib baik aku boring,kalau tak,sampai bekulat la aku tak update blog aku ni.haha.hari ni tak kerja.duduk rumah gemukkan badan jelah jawabnya.haha.btw,kalau korang nak tahu,sekarang ni aku dah kerja,aku kerja jadi tour guide sekarang.syok sangat !banyak aweks mat saleh.haha.tapi bukan tu yang aku nak cerita.aku nak cerita pasal ex gf aku.wanie.aku dengar khabar dia dah kawin.and baru2 ni aku dengar khabar anak dia meninggal.kesian kat dia.u,sabar ok.semua tu ada hikmahnya.
ok ok.aku taknak tangkap jiwang kat sini.hehe.sambung balik cerita,sebenarnya aku selalu teringat kat dia ni.huhu.peliklah.aku pun tak tahu kenapa.mungkin sebab dia pernah jadi orang yang aku sayang.mungkin kot.lagipun,banyak kenangan aku ngan dia.orang cakap,memories will never disappear from your life.gitu.haha.mungkinlah jugak.tapi takpelah.yang penting dia bahagia sekarang.aku akan sentiasa doakan kebahagiaan dia.amin.ok!sampai sini jelah coretan aku untuk pagi ni.hehe.bye bye.salam.

No comments:

Post a Comment