sam marley..

sam marley..

Tuesday 18 October 2011

kenangan yang menyakitkan lagi..

kenapalah semua ni jadikat aku..apa salah aku?tak ckup ke sayang yang aku bagi selama ni?apa lagi yang dia nak?aku tahu aku ni selalu moody..yapi semua orang boleh buat salah..memang besar salah aku,tapi setiap yang berlaku tu rasanya boleh mengajar kita menjadi lebih baik dan lebih berwaspada..aku baru rasa dialah pengganti yang terbaik bagi wani,tapi semua tu berubah..sekarang ni aku rasa macam dimainkan n dipergunakan..aku taktahu lah..semua ni just buat hati dan perasaan aku jadi sakit..mungkin semua ni memang takdir bagi aku..aku rasa macam ada batu kena kat kepala aku ni..entahlah..semua serba tak kena..serius aku cakap,sampai sekarang aku masih fikirkan dia,aku masih rindukan dia,aku masih sayangkan dia,aku masih cintakan dia..tapisemua sia2..hati dia memang batu..dia pun sama macam wani,tanya aku percaya atau tak pada jodoh..tapi dia tak tahu realitinya sekarang ni macamana..hurm..blur sangat..:(

No comments:

Post a Comment