sam marley..

sam marley..

Sunday 30 October 2011

boleh ke lagi aku bertahan..

entah sampai bila aku boleh bertahan dengan semua ni..aku risau aku tak boleh...aku taknak kecewa kali yang ke 3..susah bagi aku..hurm,susah nak fikir,susahlagi nak faham..aku taknak orang lain label aku macam2..aku pun takde niat nak buat semua ni..tapi sebab sayang,aku buat...aku sangup tunggu sampai sekarang..
entahlah apa yang ada kat dalam fikiran aku ni...semua kalut semacam..
tapi aku bahagia ngan dia..
tapi aku serba salah...aku rasa macam aku kacau hubungan orang lain...apa salah aku sebenarnya..tak boleh ke aku hidup bahagia macam orang lain..
aku nak kebahagiaan..bukan maam sekarang ni,rasa serba salah,rasa penantian yang tak bermakna...aku buntu !
sampai bila aku nak bertahan..:(

No comments:

Post a Comment